У цьому модулі я досліджувала, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх. Створила сторінки на блозі рефлексії та вбудувала на них Вхідне тестування для учнів та вчительську презентацію.
Ознайомилася зі статтею "Стратегії проти плагіату науково-дослідницьких робіт".
Створила приклад учнівської роботи та заповнила WІKІ-сторінки.
У цій вправі поділилася із своїми колегами в парах презентаціями, які ми створили в попередньому модулі.
Спільно з колегами опрацювала електронні документи. Навчилася використовувати веб-документ для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми та провила з колегами педраду Модуля вносячи підсумки обговорення на сайт WIKI.
У цій вправі поділилася із своїми колегами в парах презентаціями, які ми створили в попередньому модулі.
Спільно з колегами опрацювала електронні документи. Навчилася використовувати веб-документ для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми та провила з колегами педраду Модуля вносячи підсумки обговорення на сайт WIKI.
Немає коментарів:
Дописати коментар